نگارینه

زمستونه، زمستون!

Posted on: 10 ژانویه 2011

آخ! بلاخره برف اومد! چه حالی می ده برف بازی!‌
یه زمانی که خونمون قلهک یا تهرانپارس بود، وقتی چشامو باز می کردم و می دیدم هوا برفی هست زود تلوزیون یا رادیو رو روشن می‌کردم. نفسم بند می‌اومد تا بگه: «به علت بارش سنگین برف تمامی مدارس مناطق پنجگانه تهران امروز تعطیل است.» بعد این خبر چه نفسی می‌شد کشید! یعنی اجازه برف‌بازی کتبی ابلاغ شده بود!
اما همیشه دلم برای منطقه‌های دیگه می‌سوخت. باورم نمی‌شد اونجاها خبری نباشه. تا اینکه دبیرستان که بودم خودمون منطقه چهاری بودیم و مدرسه منطقه 8. خونه پر برف بود و من مجبور بودم برم مدرسه. اما نزدیک مدرسه هیچ برفی نبود! حالا هم که یه جورایی جنوب شهر نشین شدیم که دیگه تکلیف روشنه. احتمالا بالا برف می‌آد و پایین سیل!
تا 5 صبح یه کمکی برف اومد اما از اون موقع داره بارون می‌آد. دلم برف بازی می‌خواد!
یاد سال 86 افتادم. پر برف‌ترین سال زندگی من بود. شاید پر برف‌بازی ترین! به ازای هر گرد برفی هم من و هاشم رفتیم برف بازی! تجریش و پاسداران چه سفید و چه زیبا بودن!

پارسال که تو یه روز سرد سوار ماشینی بودیم، یه آهنگ دوست‌داشتنی و شاد پخش می‌شد که بی ارتباط با امروز نیست. امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین :)

زمستون خدا سرده دمش گرم
زمینو مثل یخ کرده دمش گرم

راستی اگه اشتباه نکنم این آهنگ شاد رو مهدی مجتبایی خونده.

13 پاسخ به "زمستونه، زمستون!"

متشکرم نگار جون، حال کردم :)
هم از نوشتت هم از این موسیقیه، هورررررررررراااااااااااااااااااااا، امروز جدی جدی خیلی خوبه.
مرسی خدا بالاخره یه حرکتی اومدی.
مرسی نگار که نوشتیو اینم گذاشتی این جا. مرسی زندگییییییییی.

مرسی مطلب قشنگی رو نوشتی میدونی معمولا همه چیز برای بالاشهری هاست رفاه پول منطقه خوب باران برف اما پایین نه خدا هم به بندگان بالاشهرش بیشتر میرسه آخه میگن از نخورده بگیر بده به خورده

آره. بالاخره بخل آسمان بر زمين تمام شد. فكر مي كنم برف با همه سختي هاش، كلي شادي هم مياره. ما هم كلي خاطرات خوب از برف و اون سال پر برف داشتيم. :)
نگار هم كه از 4 صبح امروز به خاطر شادي برف باريدن بيدار بود.
ممنون به خاطر نوشته قشنگت و يادآوري خاطرات خيلي خوب

به به بالاخره شما هم توی این سایت یه چیزی نوشتین!!!

دیگه داشتم از اومدن زمستون امسال ناامید می شدم ولی الان خیلی خوشحالم که بالاخره زمستون شد!!
هورااااا…..

سلام نگار جان
من که واقعا سردم شد،منم دلم آدم برفی میخواد!
آهنگتم گوش کردم خیلی خوب بود مرسی

ادم برفی رو خودتون ساختید؟

خیر! :)

از آهنگ زمستون
خیلی خیلی ممنون

يادته نگار تون سال تو برف بازي پات چي شد؟!
فرداش ما امتحان جغرافي داشتيم و قرار شد به جاش نجوم بخونيم!
البته الان اعتراف كنم: اون شب نه جغرافي خوندم نه نجوم!
ولي فرداش پاي تو و عصا و … همه بهانه اي شد براي اين كه همه مون امتحان مون رو 20 بشيم!
جدا يادش به خير!
اون شب هم كه المپياد داشتيم داشت برف مي اومد….
چقدر خاطره!

salam negar jun..khubid???
delam baratun ye zare shode bud…che khub shod adresse blogetuno gozashtin,
man adresse blogam avaz shode alan ine khosh hal misham sar bezanid

نگار جان مرسی از موزیک خیلی دنبلش بودم دستت طلا
پرسه زدنه عاشق های شب گردو دمش گرد

وای چقدر غلط املایی

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 384 مشترک دیگر بپیوندید

