نگارینه

نگارینه…

Posted on: 27 ژوئیه 2010

امروز بالاخره رفتم آتلیه!

مثل آدم‌های خودشیفته عاشق این عکسم شدم!

پس احتمالا منم یه آدم خودشیفته‌ام 🙂

هاشم جون بابت همه‌ی لحظه‌های خوش زندگی ازت ممنونم!

8 پاسخ to "نگارینه…"

یادم بابابزرگم وقتی توی خیابون ماشین عروس می دید می گفت:
ایشالا به پای هم پیرشن و شرمنده هم نشن، خدایا به حق لطف و کرمت بهشون یه سایه بون بده و بچه صالح…
بعد دستش و به صورتش می کشید.
من هم همین آرزو و دعا رو براتون دارم. به پای هم پیرشین و….

آره واقعا آمییییییین.
نه واقعا این عکست خیلی واقعیه.
خیلی عسلی،دوستت دارم یه عالمه وآرزو می کنم همون دعای کامنت بالا.

ای بابا دعای بالا رو جدی نگیرید بچه می خواید چی کار ولی بقیش انشا الله براورده بشه.
توی عروسی خیلی قشنگ شده بودید فکر نمی کردم بتونه مو هاتون رو این طوری درست کنه!!!!!

واقعا خوشگل شدی…
منم همون آرزوهای بالا رو براتون میکنم…

سلام . وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم!
چقدر خوشگل شدی ! یه اسفند واسه خودت دوود کن! خیلی ناز شدی!
خیلی خوشحال شدم اینو دیدم! اصلا خیلی خوشحال و شگفت زده شدم که دیدم بالاخره یه چیزی نوشتی! تقریبا اینجا دیگه داشت خاک می خورد!
دعا می کنم همیشه همیشه همیشه شاد باشی و به هر چی می خواهید برسید!

واقعا خیلی خوشگل شدی
علاوه بر دعاهای بالا امیدوارم با هم تو کارتون به موفقیت های بیشتری برسین.

khanoooooooooooooooooooooooooooooooooooooom arooos shodinnnn mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee khanom bayad shirni bediiiin
AROOS CHEGHAD GHASHANGE ISHALA MOBARAKESH BAD…… 😀 :D:D:D =)

WOW! soooooooooooooooooooo cute & beautiful
I LOVE YOU Mrs. NAMVAR
جدی خیلییییییییییییییییی خوشگل شدین خانوم نامور
انشاءالله خوشبخت شین :*

بیان دیدگاه

ژوئیه 2010
ش ی د س چ پ ج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 16٬784